Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Безбах О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Безбах О. М. 
Проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-судноводіїв в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О. М. Безбах // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 101.217 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шерман М. І. 
Інформаційна культура майбутніх інженерів-судноводіїв як психолого-педагогічний феномен [Електронний ресурс] / М. І. Шерман, О. М. Безбах // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 190-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 90.901 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шерман М. І. 
Професійна ідентичність як чинник формування інформаційної культури майбутніх судноводіїв [Електронний ресурс] / М. І. Шерман, О. М. Безбах // Молодий вчений. - 2014. - № 12(2). - С. 199-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_12(2)__51
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.441 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Безбах О. М. 
Дослідження поточного стану сформованості інформаційної культури майбутніх судноводіїв [Електронний ресурс] / О. М. Безбах // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 1. - С. 135-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_1_12
На підставі аналізу відомостей, наведених у психолого-педагогічних джерелах, енциклопедичних і монографічних виданнях та результатах власних досліджень феномену формування інформаційної культури майбутніх судноводіїв, уточнено відповідно до напряму дослідження дефініції "критерій", "показник", "рівень сформованості", "засоби діагностування рівнів сформованості", "методика діагностування рівнів сформованості", Розроблені критерії, показники, вимірники та методики діагностування стану сформованості особистісно-мотиваційного, когнітивного та процесуально-операційного компонентів інформаційної культури майбутніх судноводіїв, виділено та охарактеризовано високий, середній та низький рівні її сформованості, розроблено методику, предметно-орієнтовані тести та комплекти завдань для діагностування рівнів сформованості когнітивного та процесуально-операційного компонентів інформаційної культури майбутніх судноводіїв. Сплановано та проведено констатувальний експеримент, результати якого дозволили виявити поточний стан сформованості рівнів інформаційної культури майбутніх судноводіїв. Статистичне опрацювання даних констатувального експерименту виявило, що в експериментальній групі кількість курсантів, інформаційна культура яких сформована на низькому рівні, складає 46,67 відсотка, відповідно, у контрольній - 42,24 відсотка, середній рівень сформованості інформаційної культури виявлено у 35,83 відсотка курсантів у експериментальній групі, у контрольній групі цей показник дорівнює 39,66 відсотка, високий рівень сформованості інформаційної культури притаманний 17,50 відсотку майбутніх судноводіїв у експериментальній групі та 18,1 відсотка у контрольній групі. Узагальнення результатів констатувального експерименту засвідчило, що наявна система професійної підготовки є недостатньо ефективною з точки зору формування інформаційної культури майбутніх судноводіїв як невід'ємної складової їх професійної культури, що орієнтує подальші дослідження на виявлення та обгрунтування педагогічних умов, дидактичних принципів, засобів та технологій, реалізація та використання яких дозволить теоретично обгрунтувати, розробити та впровадити у систему професійної підготовки майбутніх судноводіїв модель формування їх інформаційної культури як складової професійної культури судноводіїв.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.21 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Шерман М. I. 
Аналіз базових дефініцій дослідження інформаційної культури майбутніх судноводіїв [Електронний ресурс] / М. I. Шерман, О. М. Безбах // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 1. - С. 48-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_1_6
На підставі аналізу відомостей, наведених у фахово-орієнтованих джерелах з позицій культурологічного та діяльнісного підходів, уточнено базові означення дослідження і "інформаційна діяльність", "інформаційна поведінка", "інформаційна потреба", "інформаційний світогляд". З'ясовано, що інформаційні потреби особистості фактично є потребами в інформаційній діяльності особи з метою усунення розбіжності між наявним та нормальним станом інформаційної сфери суб'єкта за умов інформаційного суспільства. Встановлено, що інформаційні потреби мають виражений соціально-інформаційний характер, поділяються на сенсорні, соціальні та професійні. Структура інформаційних потреб утворена комунікаційною, пізнавальною, мнемічною, естетичною, регулятивною, професійною складовими, що є рушійними силами інформаційної діяльності особи. Теоретично обгрунтовано та введено до наукового обігу дефініцію "інформаційна діяльність майбутніх судноводіїв", під якою розуміється сукупність дій, спрямованих на задоволення їх інформаційних потреб у соціальній, пізнавальній та практично-перетворювальній сферах професійної та особистісної діяльності, метою якої є забезпечення сталого професійного розвитку та особистісної адаптації майбутніх судноводіїв за умов глобального інформаційного суспільства. Визначено, що її структуру утворюють інформаційно-правова, інформаційно-аналітична, інформаційно-комунікативна, інформаційно-управлінська, інформаційно-документальна, інформаційно-операторська складові. Проаналізовано зміст термінів "інформаційна грамотність", "інформаційна освіченість", "інформаційна компетентність", "інформаційна культура", "освіченість", "інформаційна компетентність", "інформаційна культура" та вибудовано їх ієрархію як послідовність етапів формування інформаційної культури майбутніх судноводіїв.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.006 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Букетов А. В. 
Захисні епоксикомпозитні покриття з поліпшеними антикорозійними властивостями і зносостійкістю [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, М. Ю. Амелін, О. М. Безбах, Р. Ю. Негруца // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2018. - № 2. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2018_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Безбах О. М. 
Дослідження фізико-механічних властивостей модифікованих 4,4'-метиленбіс (2-метоксианіліном) епоксидних композитів [Електронний ресурс] / О. М. Безбах // Наукові нотатки. - 2019. - Вип. 65. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2019_65_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 882.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Круглий Д. Г. 
Сучасні системи ходового містка та інформаційна підтримка як засіб управління для зменшення часу на прийняття рішень судноводієм [Електронний ресурс] / Д. Г. Круглий, Е. С. Аппазов, О. М. Безбах // Прикладні питання математичного моделювання. - 2019. - Т. 2, № 1. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apqmm_2019_2_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 510.324 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Букетов А. В. 
Дослідження теплофізичних властивостей модифікованих 4,4'-метиленбіс (2-метоксианіліном) епоксидних композитів для транспортної галузі [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, О. М. Безбах, Д. Г. Круглий, Н. М. Букетова, В. М. Яцюк // Наукові нотатки. - 2019. - Вип. 66. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2019_66_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Букетов А. В. 
Дослідження впливу синтезнованої високовольтним електророзрядом порошкової шихти на теплофізичні властивості епоксидних композитів для ремонту суден [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, О. М. Сизоненко, О. М. Безбах, Н. М. Букетова, Є. В. Липян // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2019. - № 2. - С. 142-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2019_2_19
Показано перспективи використання нових матеріалів на полімерній основі. Враховуючи, що розроблені композити досить ефективно використовувати для захисту устаткування, яке експлуатують за підвищених температур, проведено дослідження стосовно визначення впливу природи і вмісту синтезнованої високовольтним електророзрядом порошкової шихти на теплофізичні властивості епоксидних композитів. Як основний компонент для зв'язувача при формуванні композитів вибрано епоксидний діановий оліуомер. Для зшивання епоксидних композицій використано твердник поліетиленполіамін, що дозволяє затверджувати матеріали при кімнатних температурах. Обгрунтовано вибір синтезнованої високовольтним електророзрядом порошкової шихти для поліпшення теплофізичних властивостей розроблених матеріалів. Досліджено термічний коефіцієнт лінійного розширення і теплостійкість епоксикомпозитів. На основі проведених випробувань теплофізичних властивостей матеріалів, наповнених синтезнованою високовольтним електророзрядом порошковою шихтою, встановлено допустимі межі температури, при яких можливо використовувати розроблені композити.
Попередній перегляд:   Завантажити - 968.241 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського