Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Безбах О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Безбах О. М. Проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-судноводіїв в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О. М. Безбах // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_17
| 2. |
Шерман М. І. Інформаційна культура майбутніх інженерів-судноводіїв як психолого-педагогічний феномен [Електронний ресурс] / М. І. Шерман, О. М. Безбах // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 190-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_69
| 3. |
Шерман М. І. Професійна ідентичність як чинник формування інформаційної культури майбутніх судноводіїв [Електронний ресурс] / М. І. Шерман, О. М. Безбах // Молодий вчений. - 2014. - № 12(2). - С. 199-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_12(2)__51
| 4. |
Безбах О. М. Дослідження поточного стану сформованості інформаційної культури майбутніх судноводіїв [Електронний ресурс] / О. М. Безбах // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 1. - С. 135-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_1_12 На підставі аналізу відомостей, наведених у психолого-педагогічних джерелах, енциклопедичних і монографічних виданнях та результатах власних досліджень феномену формування інформаційної культури майбутніх судноводіїв, уточнено відповідно до напряму дослідження дефініції "критерій", "показник", "рівень сформованості", "засоби діагностування рівнів сформованості", "методика діагностування рівнів сформованості", Розроблені критерії, показники, вимірники та методики діагностування стану сформованості особистісно-мотиваційного, когнітивного та процесуально-операційного компонентів інформаційної культури майбутніх судноводіїв, виділено та охарактеризовано високий, середній та низький рівні її сформованості, розроблено методику, предметно-орієнтовані тести та комплекти завдань для діагностування рівнів сформованості когнітивного та процесуально-операційного компонентів інформаційної культури майбутніх судноводіїв. Сплановано та проведено констатувальний експеримент, результати якого дозволили виявити поточний стан сформованості рівнів інформаційної культури майбутніх судноводіїв. Статистичне опрацювання даних констатувального експерименту виявило, що в експериментальній групі кількість курсантів, інформаційна культура яких сформована на низькому рівні, складає 46,67 відсотка, відповідно, у контрольній - 42,24 відсотка, середній рівень сформованості інформаційної культури виявлено у 35,83 відсотка курсантів у експериментальній групі, у контрольній групі цей показник дорівнює 39,66 відсотка, високий рівень сформованості інформаційної культури притаманний 17,50 відсотку майбутніх судноводіїв у експериментальній групі та 18,1 відсотка у контрольній групі. Узагальнення результатів констатувального експерименту засвідчило, що наявна система професійної підготовки є недостатньо ефективною з точки зору формування інформаційної культури майбутніх судноводіїв як невід'ємної складової їх професійної культури, що орієнтує подальші дослідження на виявлення та обгрунтування педагогічних умов, дидактичних принципів, засобів та технологій, реалізація та використання яких дозволить теоретично обгрунтувати, розробити та впровадити у систему професійної підготовки майбутніх судноводіїв модель формування їх інформаційної культури як складової професійної культури судноводіїв.
| 5. |
Шерман М. I. Аналіз базових дефініцій дослідження інформаційної культури майбутніх судноводіїв [Електронний ресурс] / М. I. Шерман, О. М. Безбах // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 1. - С. 48-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_1_6 На підставі аналізу відомостей, наведених у фахово-орієнтованих джерелах з позицій культурологічного та діяльнісного підходів, уточнено базові означення дослідження і "інформаційна діяльність", "інформаційна поведінка", "інформаційна потреба", "інформаційний світогляд". З'ясовано, що інформаційні потреби особистості фактично є потребами в інформаційній діяльності особи з метою усунення розбіжності між наявним та нормальним станом інформаційної сфери суб'єкта за умов інформаційного суспільства. Встановлено, що інформаційні потреби мають виражений соціально-інформаційний характер, поділяються на сенсорні, соціальні та професійні. Структура інформаційних потреб утворена комунікаційною, пізнавальною, мнемічною, естетичною, регулятивною, професійною складовими, що є рушійними силами інформаційної діяльності особи. Теоретично обгрунтовано та введено до наукового обігу дефініцію "інформаційна діяльність майбутніх судноводіїв", під якою розуміється сукупність дій, спрямованих на задоволення їх інформаційних потреб у соціальній, пізнавальній та практично-перетворювальній сферах професійної та особистісної діяльності, метою якої є забезпечення сталого професійного розвитку та особистісної адаптації майбутніх судноводіїв за умов глобального інформаційного суспільства. Визначено, що її структуру утворюють інформаційно-правова, інформаційно-аналітична, інформаційно-комунікативна, інформаційно-управлінська, інформаційно-документальна, інформаційно-операторська складові. Проаналізовано зміст термінів "інформаційна грамотність", "інформаційна освіченість", "інформаційна компетентність", "інформаційна культура", "освіченість", "інформаційна компетентність", "інформаційна культура" та вибудовано їх ієрархію як послідовність етапів формування інформаційної культури майбутніх судноводіїв.
| 6. |
Букетов А. В. Захисні епоксикомпозитні покриття з поліпшеними антикорозійними властивостями і зносостійкістю [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, М. Ю. Амелін, О. М. Безбах, Р. Ю. Негруца // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2018. - № 2. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2018_2_3
| 7. |
Безбах О. М. Дослідження фізико-механічних властивостей модифікованих 4,4'-метиленбіс (2-метоксианіліном) епоксидних композитів [Електронний ресурс] / О. М. Безбах // Наукові нотатки. - 2019. - Вип. 65. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2019_65_6
| 8. |
Круглий Д. Г. Сучасні системи ходового містка та інформаційна підтримка як засіб управління для зменшення часу на прийняття рішень судноводієм [Електронний ресурс] / Д. Г. Круглий, Е. С. Аппазов, О. М. Безбах // Прикладні питання математичного моделювання. - 2019. - Т. 2, № 1. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apqmm_2019_2_1_7
| 9. |
Букетов А. В. Дослідження теплофізичних властивостей модифікованих 4,4'-метиленбіс (2-метоксианіліном) епоксидних композитів для транспортної галузі [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, О. М. Безбах, Д. Г. Круглий, Н. М. Букетова, В. М. Яцюк // Наукові нотатки. - 2019. - Вип. 66. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2019_66_5
| 10. |
Букетов А. В. Дослідження впливу синтезнованої високовольтним електророзрядом порошкової шихти на теплофізичні властивості епоксидних композитів для ремонту суден [Електронний ресурс] / А. В. Букетов, О. М. Сизоненко, О. М. Безбах, Н. М. Букетова, Є. В. Липян // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2019. - № 2. - С. 142-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2019_2_19 Показано перспективи використання нових матеріалів на полімерній основі. Враховуючи, що розроблені композити досить ефективно використовувати для захисту устаткування, яке експлуатують за підвищених температур, проведено дослідження стосовно визначення впливу природи і вмісту синтезнованої високовольтним електророзрядом порошкової шихти на теплофізичні властивості епоксидних композитів. Як основний компонент для зв'язувача при формуванні композитів вибрано епоксидний діановий оліуомер. Для зшивання епоксидних композицій використано твердник поліетиленполіамін, що дозволяє затверджувати матеріали при кімнатних температурах. Обгрунтовано вибір синтезнованої високовольтним електророзрядом порошкової шихти для поліпшення теплофізичних властивостей розроблених матеріалів. Досліджено термічний коефіцієнт лінійного розширення і теплостійкість епоксикомпозитів. На основі проведених випробувань теплофізичних властивостей матеріалів, наповнених синтезнованою високовольтним електророзрядом порошковою шихтою, встановлено допустимі межі температури, при яких можливо використовувати розроблені композити.
|
|
|